50میلیارد ریال در ناحیه صنعتی آوج هزینه می شود

به گزارش وبلاگ تام فورد، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: 50 میلیارد ریال اعتبار در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها برای توسعه زیرساخت ها در ناحیه صنعتی آوج هزینه می شود

50میلیارد ریال در ناحیه صنعتی آوج هزینه می شود

به گزارش وبلاگ تام فورد قزوین، حمیدرضا خانپور مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: 50 میلیارد ریال اعتبار در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها برای توسعه زیرساخت ها در ناحیه صنعتی آوج هزینه می شود.

حمیدرضا خانپور در دیدار با فرماندار آوج اضافه کرد: بخشی از این اعتبار صرف رفع مشکل کمبود آب صنایع مستقر در این ناحیه و احداث منبع 250 مترمکعبی و بخشی نیز صرف آسفالت کشی و ساخت معابر و روشنایی خواهد شد.

این مسوول گفت: با مشوق های دولت از جمله معافیت های مالیاتی و ایجاد بسترهای لازم امیدواریم سرمایه گذاران بیشتری جذب نواحی صنعتی به ویژه در شهرستان کم تر توسعه یافته آوج شوند.

وی اضافه کرد: باید برای رونق نواحی صنعتی که بیشتر در جوار شهرهای کوچک قرار دارند از ظرفیت سرمایه گذاران بومی نیز استفاده شود و انتظار می رود فرمانداران در این خصوص با جدیت تلاش کنند.

تا به امروز 25 سرمایه گذار در ناحیه صنعتی آوج زمین دریافت کرده اند و با شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین قرارداد منعقد کرده اند.

هشت واحد در این ناحیه صنعتی دارای پروانه بهره برداری هستند.

شهرستان آوج به مرکزیت شهری به همین نام با 2 بخش مرکزی و آوج در جنوب غربی استان قزوین قرار گرفته است

منبع: جام جم آنلاین

به "50میلیارد ریال در ناحیه صنعتی آوج هزینه می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "50میلیارد ریال در ناحیه صنعتی آوج هزینه می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید