بازاریابی و فروش

رشد چشمگیر تسهیلات موسسه اعتباری نور در سال 1399

به گزارش روابط عمومی موسسه اعتباری نور، تسهیلات اعطایی این موسسه در سال 99 نسبت به مدت مشابه در سال 98 از نظر تعداد 248 درصد و از نظر مبلغ 788 درصد رشد داشته است.

2 تیر 1400

نامه مدیرعامل اموال تملیکی به نمکی و خاوازی، دریافت مجوز فقط از طریق سامانه امکان پذیر است

مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با ارسال نامه ای به وزیر بهداشت از راه اندازی و عملیاتی شدن سامانه مجوزها در این سازمان خبر داد.

1 تیر 1400

فروش سهام عدالت دوباره کی آغاز می گردد؟

به گزارش خبرنگاران، در دو روز پایانی هفته ای که گذشت شاخص کل بورس 20 هزار واحد رشد کرد و کانال 1.2 میلیون واحدی را دوباره پس گرفت.

6 خرداد 1400

غریب آبادی: تنها گزینه روی میز ایران، لغو عملی همه تحریم ها و راستی آزمایی است

عضو هیئت مذاکره کننده در وین درباره برجام گفت: درواقع رفع تحریم روی کاغذ آن هم به صورت صوری برای ما مطرح نیست، بلکه مشاهده اثرات عملی رفع تحریم ها، بسیار اساسی و کلیدی است.

10 اردیبهشت 1400

خبرنگاران 21 اسفند و آخرین اخبار کرونایی از استان ها

استان ها - خبرنگاران - بیش از یکسال از عمر ورود کرونا به کشور می گذرد و در این میان چیزی که در کنار رعایت پروتکل های بهداشتی اهمیت دارد بحث واکسن است که دستیابی به آن شاید به یکی از آرزوهای نه تنها هموطنان بلکه تمام مردم جهان تبدیل شده است.

8 اردیبهشت 1400

ایلان ماسک جاسوسی از خودروهای تسلا در چین را تکذیب کرد

به گزارش خبرنگاران به نقل از وال استریت ژورنال، مدیر عامل تسلا که دیروز به صورت مجازی در یک کنفرانس مالی سطح بالا در چین به نام مجمع توسعه چین یا سی دی اف شرکت نموده بود، گفت: تسلا هرگز اطلاعات خودروهای فروخته شده خود در چین و هیچ کشور دیگری در دنیا را...

6 اردیبهشت 1400

رونق گردشگری پسا کرونا با اجرای طرح های بهداشتی

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، رونق گردشگری پسا کرونا با اجرای طرح های بهداشتی صورت می گیرد.

19 اسفند 1399

طرز تهیه چند ماسک سیاه خانگی برای پاکسازی پوست صورت

ماسک سیاه یا همان ماسک زغال، یک ماسک پاک کننده منافذ پوست است. با ترکیب این ماده با موادی مثل عسل، زردچوبه و خاک رس می توانید در خانه این ماسک را تهیه کنید.

16 بهمن 1399

عمق فرهنگی ایرانی ها مرا حیرت زده کرد، تصاویر

اخیرا کتاب سرزمین مردمان نجیب که هروُیه روپچیچ در باره ایران نوشته ، رکورد دار فروش در بازار کتاب کرواسی شده است.

2 بهمن 1399

10 کارگردان پولساز برتر تاریخ سینما

خیلی ها معتقدند دیگر دوران اوج هالیوود به سر رسیده و خبری از آن عصر طلایی نیست که نام یک کارگردان روی یک فیلم تضمین کننده فروش آن بود. اما در همین قرن بیست ویک هم کارگردان های خوب زیادی داریم که به دلیل مهارت، ذوق و توانایی های خاص خود پیروز شده اند آثار...

20 دی 1399

نرخ دلار به 25 هزار و 950 تومان رسید

قیمت دلار آمریکا (اسکناس)، امروز یکشنبه 23 آذر 99 به کانال 25 هزار تومانی بازگشت و نرخ آن برای خرید به 24 هزار و 950 تومان و برای فروش به 25 هزار و 950 تومان رسید.

18 دی 1399

نتایج قرعه کشی ایران خودرو؛ اعلام اسامی برندگان مرحله نهم فروش فوق العاده ایران خودرو

قرعه کشی مرحله هشتم فروش فوق العاده 5 محصول ایران خودرو ساعت 10 صبح امروز چهارشنبه 12 آذرماه با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار گردید و نتایج قرعه کشی این طرح فروش پس از تایید نهادهای ناظر، در صفحه شخص کاربران در قسمت استعلام شرایط قرعه کشی در سایت...

12 دی 1399

خاطره بازی با یک محصول ایرانی؛ به بهانه راه اندازی فروشگاه آنلاین کفش ملی

کفش ملی؛ نام آشنایی که از گذشته تا امروز شنیده ایم. از سال های دهه 1330 با سفر رحیم ایروانی به چکسلواکی، دو کارشناس و یک دستگاه اتوکلاف به ایران وارد شد. این کفش در مقایسه با نمونه خارجی ده تومانی آن روزها، سه یا چهار تومان هزینه داشت. در کارخانه کفش ملی تا...

10 دی 1399

باید ریسک بازار سرمایه به مردم عادی گوشزد گردد

خبرگزاری خبرنگاران- یک کارشناس بازار سرمایه گفت: سرمایه گذاری در بازار سرمایه، تخصصی است و باید ریسک آن به مردم عادی گوشزد گردد.

6 دی 1399

شرایط ویژه فروش محصولات بیمه ای در آذر ماه

شرکت بیمه نوین به منظور ارج نهادن به اعتماد و همراهی مشتریان، محصولات بیمه ای خود را در آذرماه با شرایط و تخفیف­ های ویژه به فروش می­ رساند.

2 دی 1399

ریوالدو: ماندن مسی در بارسلونا را بسیار سخت می بینیم

ستاره سابق بارسلونا درباره آینده فوق ستاره آرژانتینی آبی-اناری ها اظهارنظر کرد.

30 آذر 1399

قیمت محصولات ایران خودرو در 28 آبان 1399

خبرنگاران : رصد قیمت محصولات ایران خورو در بازار از تداوم افت قیمت محصولات این شرکت در بازار حکایت دارد.

29 آذر 1399

صادرات شیرینی جات صفر شد ، خطر تعطیلی صنف قنادان

به گزارش خبرنگاران، محمد بی بلا رئیس اتحادیه قنادان جنوب تهران، در خصوص آخرین شرایط مواد اولیه قنادی اظهار کرد: مواد اولیه را نمی توانیم مستقیم تهیه کنیم و حتما باید از واسطه بگیریم. مثلا روغن را اصلا پیدا نمی کنیم، روغنی که 120-130 هزار تومان است را تقریبا...

17 آذر 1399

خبرنگاران ماسک ارزان بدون محدودیت در خراسان جنوبی توزیع می گردد

بیرجند - خبرنگاران - معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از عرضه 2 نوع ماسک ارزان قیمت و بدون محدودیت در این استان اطلاع داد.

11 آذر 1399

خبرنگاران فروش خانه های شهرک یولاق ساوه برای ساخت 100 باب مسکن روستایی تصویب شد

ساوه - خبرنگاران - بخشدار مرکزی ساوه گفت: بر اساس مصوبه ای که امروز در نشست بررسی مسائل و مسائل روستاهای این بخش در فرمانداری برگزار گشت، فروش 48 واحد مسکونی شهرک یولاق از طریق مزایده عمومی با نرخ کارشناسی و اختصاص درآمدهای حاصل از آن برای ساخت 100 خانه اقشار...

30 آبان 1399
تعداد: (74)