خبرنگاران همدان آماده برگزاری جشنواره تئاتر کودک با رعایت پروتکل های بهداشتی است

به گزارش وبلاگ تام فورد، همدان- خبرنگاران- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان با بیان اینکه هنوز تصمیمی برای برگزار نشدن و یا جایگزینی جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان گرفته نشده است گفت: آماده اجرای این رویداد بین المللی با رعایت پروتکل های بهداشتی هستیم.

خبرنگاران همدان آماده برگزاری جشنواره تئاتر کودک با رعایت پروتکل های بهداشتی است

احمدرضا احسانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ تام فورد گفت: مرکز هنرهای نمایشی طرحی را به عنوان جایگزین برای جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان ارائه کرد اما هنوز تصمیمی برای قطعی بودن این موضوع گرفته نشده است.

وی اضافه نمود: همدان آمادگی برگزاری این رویداد با رعایت موازین بهداشتی با حضور 50 درصد مخاطبان در سالن های نمایش را داد اما در عین حال تابع سیاست ها و تدابیر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای اجرای این رویداد هستیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان گفت: هر تصمیمی که ستاد ملی مدیریت کرونا و مسوولان کشور برای اجرای جشنواره های ملی و بین المللی بگیرند شامل حال جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان نیز می گردد.

احسانی گفت: اگر سایر رویدادهای فرهنگی و هنری کشور برگزار گردد بی تردید با تمام قدرت وارد میدان شده و جشنواره تئاتر را برگزار می کنیم و چنانچه تعطیلی جشنواره به صرفه و صلاح باشد به دنبال برنامه جایگزین می رویم.

همدان سالهاست که میزبان جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان است و آبان ماه سال گذشته بیست و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان با حضور 52 اثر نمایشی از 13 استان کشورمان و هفت کشور خارجی در همدان برگزار گردید.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران همدان آماده برگزاری جشنواره تئاتر کودک با رعایت پروتکل های بهداشتی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران همدان آماده برگزاری جشنواره تئاتر کودک با رعایت پروتکل های بهداشتی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید